Sosyal belediyecilik çerçevesinde daima vatandaşların yanında olan Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, kas erimesi olarak bilinen Duchenne Musküler Distrofi (DMD) hastalığına dikkat çekmek ve toplumda farkındalık oluşturmak için anlamlı bir etkinliğe imza attı. Büyükşehir Belediyesi Ana Hizmet Binası, kırmızı ışıkla aydınlatılarak, bu nadir ve ciddi hastalığın bilinirliğini artırmak için bir farkındalık çalışması gerçekleştirildi. Gece boyunca kırmızı ışıkla aydınlatılan Büyükşehir Belediyesi binası, DMD farkındalığı için bir sembol haline geldi. Büyükşehir Belediyesinin anlamlı çalışması, görenlerin beğenisini kazanırken şehirde DMD hastalığına karşı farkındalık oluşturma ve toplumsal duyarlılığı artırma adına da önemli bir örnek teşkil etti.
Büyükşehir, DMD hastalığına kırmızı ışıkla dikkat çekti
Büyükşehir Belediyesi, kas erimesi olarak bilinen DMD hastalığına dikkat çekmek ve farkındalık oluşturmak için ana hizmet binasını kırmızı ışıkla aydınlattı. Gece boyunca kırmızı ışıkla aydınlatılan Büyükşehir Belediyesi binası, DMD farkındalığı için bir sembol haline geldi.
Çok Okunanlar
Ak Parti'ye kritik uyarı: Bu hatayı yapmayın!
Kahramanmaraş’ta dev fabrikada yangın: 1 itfaiye eri ile 1 fabrika işçisi dumandan etkilendi
Eşinin vefatından 8 ay sonra yeniden dünyaevine girdi
16 ülkeden tek tek toplandılar! 90 firari Türkiye'ye getirildi
Orman arazisine inşa edilen 225 yapı için karar verildi
Halkın çığlığı: Ya bu şehre sahip çıkın ya sandığa hazırlanın!





