Kahramanmaraş’ta Afşin Elbistan A Termik Santrali'nde çalışan taşeron işçiler, maaşlarını alamadıkları için eylem başlattı. Gelişmeyi CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Kahramanmaraş Milletvekili Ali Öztunç, Twitter hesabından yayınladığı videoyla duyurdu.
Kahramanmaraş'ta maaşları ödenmeyen termik santral işçileri eylem yaptı
Kahramanmaraş’ta Afşin Elbistan A Termik Santrali'nde çalışan ve aylardır maaş alamadıkları için iş bırakma eylemi yapan işçiler, taleplerinin karşılanmasını istedi.
Yorumlar
Çok Okunanlar
KMTSO'da tarihi veda!
Ömer Emrah Satıcı ve Mesut Şahinkanat'tan Karaaslan'a ziyaret
Kahramanmaraş Onikişubat'ta kanlı tartışma: Arkadaşını tüfekle vurdu!
Andırın'da korkunç olay: Tarlada çalışırken yıldırım düştü
Başkan Buluntu duyurdu: İSO 500'de 8 Kahramanmaraş firması
AKEDAŞ Genel Koordinatörü Dedeoğlu'ndan Karaaslan'a geçmiş olsun ziyareti