Kent merkezinde faaliyet gösteren ünlü bir tatlıcının farklı şubelerinden pasta ve kremalı tatlı satın alarak tüketen vatandaşlarda, bir süre sonra mide bulantısı, kusma ve baş dönmesi gibi şikayetler baş gösterdi. Rahatsızlanan vatandaşlar, kentteki çeşitli hastanelere başvurarak tedavi altına alındı.
Valilikten Açıklama: Numuneler Laboratuvarda
Yaşanan toplu rahatsızlığın ardından Osmaniye Valiliği yazılı bir açıklama yaparak geniş çaplı inceleme başlatıldığını duyurdu. Açıklamada, İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerinin hızlıca harekete geçerek söz konusu işletmenin tüm şubelerinde ve üretim imalathanesinde denetim gerçekleştirdiği belirtildi. Üretim bandından ve satışa sunulan ürünlerden alınan numunelerin, incelenmek üzere laboratuvara gönderildiği aktarıldı.
28 Kişinin Tedavisi Sürüyor
Valilik tarafından yapılan açıklamada hastaların son durumuna ilişkin şu bilgilere yer verildi:
""Olaydan etkilendiği değerlendirilen 53 kişiden 25’i tedavilerinin ardından taburcu edilmiş, 28 kişinin tedavisine sağlık kuruluşlarında devam edilmektedir. Soruşturma kapsamında 2 şüpheli çıkarıldıkları mahkemece adli kontrol şartıyla serbest bırakılmıştır. Olaya ilişkin süreç, ilgili kurumlarımız tarafından bütün yönleriyle ve hassasiyetle takip edilmektedir"
Olayla ilgili başlatılan adli ve idari soruşturma sürüyor.








