Kocasının cimriliğinden dolayı sıkıntı yaşadığını öne süren K.L. isimli genç kadın Aile Mahkemesi’nin yolunu tuttu. Kocasının aşırı cimri davrandığını, eve kimsenin gelip gitmesini istemediğini, müşterek evin yaşanabilir şartlara sahip olmadığını iddia etti. Evin temel ihtiyaçlarının bile yeterince karşılanmadığını belirten K.L. "Beni sürekli, ‘banyonun ışığını çok yaktın, sifonu çektin’ gibi sebeplerle hakaret edip evden kovuyor. Bir adet patates dahi kalsa eve gıda malzemesi, deterjan almıyor. Çay demlememi bile yasakladı. Kişisel temizliğine de dikkat etmiyordu. Devamlı olarak beni aldatabileceği vurgusunu yapıyordu. Evlilik birliğinin sarsılması sebebiyle boşanmamıza ve aylık bin 500 TL yoksulluk nafakasına, faizi ile 30 bin TL maddi, 50 bin TL manevi tazminata karar verilmesini talep ediyorum" dedi. Bursalılar kararı farklı farklı görüşlerle değerlendirirken, Yargıtay’ın kararının bundan sonraki kararlarda emsal teşkil edeceği hatırlatıldı.
"Sifonu çektin" diye evden kovdu! Mahkemeden şok karar...
Eşinin aşırı cimriliği, temel ihtiyaçları karşılamaması ve "sifonu çektin" diyerek baskı uygulaması üzerine dava açan kadını haklı bulan Yargıtay, emsal bir boşanma kararına imza attı.
Yorumlar
Çok Okunanlar
KMTSO'da tarihi veda!
Vahit Kirişci’ye Ebrar siteleri tepkisi: “Burada mağdur yok diyenler gelsin!”
Kahramanmaraş Onikişubat'ta kanlı tartışma: Arkadaşını tüfekle vurdu!
"Çok Şükür Kurtuldum" demişti... 120 saniye sonra gelen konteyner dehşeti!
Andırın'da korkunç olay: Tarlada çalışırken yıldırım düştü
Başkan Buluntu duyurdu: İSO 500'de 8 Kahramanmaraş firması





