FIFA tarafından yapılan açıklamaya göre, "mali anlaşmazlıklar veya mevzuata aykırılık gibi çeşitli ihlaller nedeniyle yeni oyuncu kaydetmeleri geçici olarak yasaklanan kulüpler" arasında 3 Türk kulübü yer aldı. Süper Lig takımlarından Gaziantep FK ile Gençlerbirliği’ne ve TFF 2. Lig ekibi MKE Ankaragücü’ne 3’er dönem transfer yasağı getirildi. Söz konusu kulüpler ceza almasına sebep olan ihlalleri gidermesi durumunda transfer yasağı kaldırılabilecek.
FIFA’dan 3 Türk kulübüne transfer yasağı geldi
FIFA, Trendyol Süper Lig ekipleri Gaziantep FK, Gençlerbirliği ve 2. Lig ekibi MKE Ankaragücü’ne 3’er dönem transfer yasağı getirildiğini açıkladı.
Çok Okunanlar
Kahramanmaraş’ta dev fabrikada yangın: 1 itfaiye eri ile 1 fabrika işçisi dumandan etkilendi
Eşinin vefatından 8 ay sonra yeniden dünyaevine girdi
16 ülkeden tek tek toplandılar! 90 firari Türkiye'ye getirildi
Orman arazisine inşa edilen 225 yapı için karar verildi
Halkın çığlığı: Ya bu şehre sahip çıkın ya sandığa hazırlanın!
Tarlada feci kaza kamerada: Traktörün altında kalan sürücü hayatını kaybetti





