Gaziantep sağlık camiası, sevilen bir çalışma arkadaşını kaybetmenin derin üzüntüsünü yaşıyor. Dr. Ersin Arslan Eğitim ve Araştırma Hastanesi Toplum Ruh Sağlığı Merkezinde (TRSM) uzun yıllardır görev yapan Sağlık Memuru İbrahim Halil Bay, geçirdiği vefat haberiyle sevenlerini yasa boğdu. Mesleğini özveriyle icra eden Bay, uzun süredir yürüttüğü sağlık hizmetleriyle hastalarının ve mesai arkadaşlarının takdirini kazanmıştı.
SAĞLIK CAMİASINDA BÜYÜK ÜZÜNTÜ
Dr. Ersin Arslan Eğitim ve Araştırma Hastanesi yönetimi, yayımladığı taziye mesajıyla acı kaybı duyurdu. Hastane yönetimi, İbrahim Halil Bay’ın kaybından duydukları derin üzüntüyü paylaştı. Sağlık hizmetlerine sunduğu katkılarla hatırlanan Bay, görev yaptığı merkezde derin bir boşluk bıraktı. Mesai arkadaşları, sosyal medya ve taziye kanalları üzerinden duydukları üzüntüyü ifade ederek merhuma olan vefa borçlarını dile getiriyor.
BAŞSAĞLIĞI VE TAZİYE MESAJLARI
Hastaneden yapılan açıklamada, merhum İbrahim Halil Bay için Allah'tan rahmet dilendi. Taziye mesajının devamında şu ifadelere yer verildi: "Değerli çalışma arkadaşımız İbrahim Halil Bay'ı kaybetmenin üzüntüsünü yaşıyoruz. Merhuma Allah’tan rahmet, kederli ailesine, tüm yakınlarına ve sağlık camiamıza başsağlığı ve sabır diliyoruz." Sağlık sendikaları ve meslek örgütleri de yayımladıkları mesajlarla Bay’ın ailesine ve mesai arkadaşlarına taziye dileklerini iletti.