Vallahi Hayrettin Güngör'le ahretlik olduk (!)

Kahramanmaraş'ın en etkin haber sitesi Kanal Maraş Köşe Yazarı Mustafa Karaaslan bugünkü yazısında ''Vallahi Hayrettin Güngör'le ahretlik olduk (!)'' diye yazdı.

Vallahi Hayrettin Güngör'le ahretlik olduk (!)


BAZI dostlarım diyor ki:

Hayrettin Güngör’ü çok eleştiriyorsun… Çok sıkıştırıyorsun… Kişiselleştirdiğini düşünüyor insanlar…

*

Ben de onlara diyorum ki:

Bu şehrin gelişmesi için kimi eleştirmemiz gerekiyor?

Sokakta simit satana mı?

Lastikçiyi mi?

Manavı mı?

Trafik polisini mi?

Doktoru mu?

Kasabı mı?

Öğretmeni mi?

Söyleyin de biz de bilelim diyorum…

Çıt yok…

*

Bazı dostlarımız ise Hayrettin Güngör’ü eleştir arkadaş, sen eleştirirsen bu şehir için bir şeyler yapmak adına koltuktan kalkıyor…

Panikliyor…

Gece yarısı sağa sola telefon açıyor…

Talimatlar veriyor…

Senden başka onu eleştiren yok zaten…

Senden başka ona söz söyleyebilecek bir babayiğit yok zaten…

Aman geri adım atma, bu şehrin bir nevi sesisin… Cesur yürek yazanısın… Her ne kadar yazılarına beğen veya yorum yapamıyorsak bilki gönülden sana beğen ve yorum yolluyoruz…

Bunları duydukça…

Yazayım mı, yazmaya devam edeyim mi? Diyorum…

Aman adımızı geçirme bir yerde diyorlar…

Gelin bir çayımızı için diyorum…

Ha ya bizi sürgün mü ettireceksin? Kara listeye mi aldıracaksın? Teşkilattan dışlatacak mısın? Diyorlar…

*

Velhasıl kelam; Çok eleştiriyorsun, çok sıkıştırıyorsun, kişiselleştiriyorsun diyenlerle, aman yaz geri adım atma, sen ağasın, sen paşasın diyenler, hep aynı toplulukta duran insanlar…

*

Hadi yine ucundan ucundan Hayrettin Bey’e bir gönderme yapayım… Benim eleştirimi okuduğunda bir an önce projeyi bitirmek için çaba sarf etsin… Yani yaz diyenler tarafındayım…

*

Hayrettin Bey, önceki gün aylık yüklü miktarda para ödediği Yerel Tv de artı eksi programını sunan iki değerli arkadaşı almış yanına, Önsen Köprüsü’ne gitmişler…
 


 

Fotoğrafta görüldüğü üzere almış eline projeyi inşaat sahasında brifing veriyor…

Serdar Bey hadi yine İnşaat işinden anlar İnşaat Mühendisi çünkü Ali kardeşimiz ise alınmasın cidden bu birifing’ten yani açılan projeden ne anladığını duymak isterim…

*

Her neyse…

Hayrettin Bey Önsen Köprüsü ile ilgili sosyal medyadaki paylaşımında şunları yazıyor:

''Şehrimizin iki yakasını birbirine bağlayan Önsen Köprüsü ve 5 kilometrelik bağlantı yolunda çalışmalarımız hızla devam ediyor. Yıl sonunda köprüden geçeceğiz.''
 


 

Yazı sonundaki emoji’ye dikkat eder misiniz?

''Yılsonunda köprüden geçeceğiz'' yazıp bir de sonuna ''göz kırpma emojisi koyması'' sizce sağlıklı bir paylaşım mı?

Altındaki yorumlar bazı gerçekleri söylüyor… (Silmezlerse tabi)

*

Ben diyorum ki:

Önsen köprüsü yılsonuna bitmez… Biter diyorsunuz ya! Gel iddiaya girelim Hayrettin Bey… O yılsonuna biter dediğiniz ve emoji koyduğunuz paylaşımı kopyaladım… Yılsonunda tekrar gündeme getireceğim…

*

Hayrettin Bey ve değerli iki arkadaş Önsen Köprüsünden sonra Ali Kayası’na gidiyorlar…
 


 

Burada da yine brifing veriliyor…

Serdar Bey güneş gözlüğü ile bakıyor projeye…

Ali kardeşim yüzünü eskitmiş dinliyor…

Ali Köfte kardeşim boynunu uzatmış bakıyor…

Diğerlerini tanımıyorum…

*

Ve bu paylaşım altına da aynen şöyle yazmış Hayrettin Bey:

''Kahramanmaraş Turizmin de Başkenti Olacak

Ali Kayası Cam Seyir Terası ve kafe projesi öncesi bölgeye ulaşım için yeni yol açıyoruz.

Yeşilgöz Mesire Alanı 1. Etap hemşehrilerimizin hizmetinde.

Kılavuzlu Millet Bahçesi de inşallah yıl sonunda hizmete girecek.''

*

Duydunuz değil mi?

Kahramanmaraş Turizmin başkenti olacakmış…

Gel de inan…

Ulaşımın rezalet olduğu bir şehir…

Konaklamada hala adım atılmayan bir şehir…

Kaldırımları işgal edilmiş bir şehir…

*

Hayrettin Bey bulmuş anlatacak iki kişiyi anlatıyor işte…

Oysa bu yılsonuna kadar söz verdiği, o kadar çok hizmete girecek projeler var ki…

Mesela Tekke’ye hatırı sayılır konut yapılacak… (Unutmamıştır umarım, öyle açıklamada bulunmuştu)

Mesela Şehir Meydan projesi…(Kurban Bayramında özel idare binasını yıkıp yapmaya başlayacaktı)

Mesela Kanlıdere-Sarayaltı yol genişletme çalışması…

*

Yahu şu Hayrettin Bey’i bir Allah’ın kulu anladıysa beri gelsin, bana da anlatsın…

Öyle aylık para ödediği, kendisi aleyhine bir kelime dahi konuşamayacak bir Tv’nin programında yer alan kişileri alıp götürmecik değil…

Yüreği yetiyorsa, kendisine soru sorabilecek Mesela Yener Atlı, mesela Mustafa Şirin ve ben, bizim karşımıza çıksın da soracağımız sorulara cevap versin…

*

Şimdi soruyorum bazı dostlarıma:

Bu Hayrettin Bey’i ben eleştirmeyim de kim eleştirsin…

Vallahi onla da aynı Hanefi Öksüz gibi ahretlik olduk…

3 sene bitiyor… Cicim ayı desen çoktan gelip geçti…

Kaldı şurada seçime sayılı günler…

''Beni bu şehre Recep Tayyip Erdoğan gönderdi. Ben ondan başka kimseden emir almam'' diyerek etrafa caka atanlar…

*

Şunu bilsin ki:
 

YAZININ TAMAMINI OKUMAK İÇİN TIKLAYINIZ...

 


 

Güncelleme Tarihi: 22 Ağustos 2021, 12:38
YORUM EKLE
YORUMLAR
O da ne
O da ne - 1 ay Önce

Yenikent koop.

SIRADAKİ HABER

Adblock Tespit Edildi

Reklamların web sitemize yüklenmesini devre dışı bırakmak için bir adblock tarayıcı eklentisi kullandığınızı tespit ettik.

×

Reklamlardan elde edilen gelir, bu web sitesinde ulaşmaya çalıştığınız kaliteli içeriği sunmamızı sağlar.

Bu sayfayı görüntülemek için, adblock eklenti ayarlarını devre dışı bırakmanızı rica ediyoruz.