Sazan Balığı tutma yarışması yapılacakmış...

Kahramanmaraş'ın en etkin haber sitesi Kanal Maraş Köşe Yazarı Mustafa Karaaslan bugünkü yazısında ''Sazan Balığı tutma yarışması yapılacakmış...'' diye yazdı.

Sazan Balığı tutma yarışması yapılacakmış...

GAZETECİ arkadaşlar dün yanıma geldiler.

Ve haberi verdiler.

*

Dediler ki:

''Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi 1.Ulusal sazan balığı yarışması'' düzenleyecek…

''Duydun mu?''

*

Dedim:

''Duymadım. Ne Sazanı?''

*

Dediler ki:

''Menzelet Barajında Sazan tutulacakmış… Her takım 3 kişi olacakmış… 30 takımdan fazla olmayacakmış…''

*

İlk tepkim şu oldu:

''Hadi canım sizde, şaka yapmayın.''

*

Dediler ki:

''Vallahi abi gerçekten Sazan balığı yakalanacakmış.''

*

Karşılık verdim:

''Yahu yapmayın… Hayrettin Bey kala kala sazan balığı projesine mi kaldı? Yapmaz öyle bir şey. Milletin diline düşürmez kendini, hem bu şehre sazan balığı yakalama yarışması yakışmaz. Daha büyük projeler yakışır. Gevezelik etmeyin oturun çay için. Ağzınıza yakışmıyor sazan-mazan.''

*

Dediler ki:

''Yaptırıyor, yaptırıyor. Vallahi yaptırıyor billahi yaptırıyor.''

*

İnat ettim, direndim:

“Yaptırmaz, yaptırmaz.”

*

Dediler ki:

''Çıldırtma bizi abi. Yaptırıyor. Al, bak! Gör! Bize haber yapmamız için attılar.''
 


 

Baktım ki doğru söylüyorlar.

Hakikaten de Sazan Balığı yarışması düzenleniyor!

Düzenleniyormuş valla.

*

Bastım kahkahayı…

Hem de ne kahkaha, valla boca ettim.

*

Dediler ki:

''Gülme abi, şuna bir köşe yazısı yaz da, belki bize ilan-reklam gönderirler…''

*

Hemen itiraz ettim…

Dedim ki:
 

YAZININ TAMAMINI OKUMAK İÇİN TIKLAYINIZ...
 

Güncelleme Tarihi: 17 Ağustos 2020, 09:04
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

Adblock Tespit Edildi

Reklamların web sitemize yüklenmesini devre dışı bırakmak için bir adblock tarayıcı eklentisi kullandığınızı tespit ettik.

×

Reklamlardan elde edilen gelir, bu web sitesinde ulaşmaya çalıştığınız kaliteli içeriği sunmamızı sağlar.

Bu sayfayı görüntülemek için, adblock eklenti ayarlarını devre dışı bırakmanızı rica ediyoruz.