Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın açıklamalarından satır başları;

Tarihi camilerimiz asırlardır kimseye boyun eğmediğimizi anlatır. Bütün kavimlerin, inançların, renklerin birlikte yaşadığı Mardin'in gönlümüzde ayrı yeri var. Diyoruz ki gelin Mardin'in bu muhteşem geçmişini parlak bir gelecekle buluşturalım.

Mardin'e aşkla hizmet ettik. Son 17 yılda Mardin'e 28 katrilyon yatırım yaptık. Eğitimde 3 bin 863 adet yeni derslik inşa etti. Artuklu Üniversitesi'ni biz kurduk.

Toplamda 1 bin 124 yataklı 14 hastaneden oluşan 34 tesisi şehrimize kazandırdık. 8 bin 781 konut projesini hayata geçirdik. İmar barışıyla 39 bin vatandaşımızın sıkıntısını çözdük.

"TERÖR İLE HDP İLE OLMUYOR"

Ulaşımda bölünmüş yol uzunluğunu 235 km ilave ile 364 km'ye çıkardık. Bu terörle olmuyor, HDP ile olmuyor. Kayyuma devrettikten sonra şu ardin'in çehresi nasıl değişti görüyorsunuz. Çukur eylemleri sırasında 240 kilometrelik tahrip edilmiş cadde ve sokağı yeniden biz yaptık. Örgütün enkaza çevirdiği yerleri ayağa kaldırdık. Hızlı trenle Mardin'i Ankara ve İstanbul ile buluşturmuş olacağız.

Mardin'in 2040 yılına kadar içme ve kullanma suyunu karşıladık.

Mardinli çiftçilere toplam 2.2 katrilyon liralık destek verdik.

"TERÖR ORTADAN KALKINCA TURİST GELİYOR"

Mardin'de geçen yıl 332 bin yerli ve yabancı turist konakladı. Terör ortadan kalkınca turist geliyor, daha çok gelecek. Huzur ortamı sürdükçe Mardin'in otelleri sokakları turistle dolup taşmaya devam edecek. Yeter ki terör örgütünü şehrimize yaklaştırmayalım.

Mardin'in endüstri bölgesi olarak ilan ediyoruz. Yüksek katma değerli üretim gücüne güç katacak.

Hanım kardeşlerime çok güveniyorum. Kale içeriden fethedilir.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, mitinglerde kullandığı tırın içerisinde yer alan haritada, Mardin'in üzerini raptiye ile işaretledi.

AKŞENER'E SERT TEPKİ: UTAN UTAN

Yalana sarıldılar. Ben güya HDP'ye oy veren Kürtleri terörist ilan ediyormuşum. Artık baktılar ki hiç birşey tutmuyor bu yalana başvurdular. Ama aynısını Meral Hanım'da yapıyor. Dün utanmadan sıkılmadan benim Denizlili kardeşlerime terörist dediğimden bahsediyor. Sen ne utanmazsın. Utan utan... Şu anda avukatlarımı da görevlendirdim.  Benim işim yöneticilerle...