Kahramanmaraş'ta alışveriş şenliği devam ediyor

Kahramanmaraş Ticaret ve Sanayi Odası, tüketicileri esnafla buluşturarak inovasyon yaratmak için başlatılan 'Çarşı pazarda şenlik var' adlı kampanya ilk günkü heyecanla devam ediyor.

Kahramanmaraş Ticaret ve Sanayi Odası (KMTSO) organizasyonu ile kentte, ''Çarşı Pazarda Şenlik Var'' kampanya  46 sektörde yüzde 46'ya varan indirimli ürünlerin yer aldığı alışveriş etkinliği devam ediyor.

KMTSO Başkanı Serdar Zabun ve beraberindeki KMTSO Yönetim Kurulu Başkanvekili Şahin Balcıoğlu Kapalı Çarşıda esnaflar bir araya gelerek ekonomiğe katkılarda bulundu.

Esnafları dolaşarak hal hatır soran Başkan Zabun, aynı zamanda vatandaşlarla da sohbet etti.

Gittiği esnaf ziyaretlerinde Başkan Zabun'u karşılarında gören esnaflar memnuniyetlerini dile getirirken bazıları topluca hatıra fotoğrafı çektirdi bazıları da türkü söyleyerek sevgilerini dile getirdiler.

Kampanyaya ilişkin değerlendirmelerde bulunan KMTSO Yönetim Kurulu Başkanı Serdar Zabun gazetecilere şunları söyledi;

"Bugün akşam üzeri yine Kapalı Çarşı'ya geldik ve geziyoruz. Burada yaklaşık 400 civarında esnafımız var. Bu hesaplarımız bizim için çok kıymetli. Akşam saat 21:00'e kadar açık olmalarını istedik, gördüğünüz gibi birçok arkadaşımız bu işe katkı sağlıyor. Bizim için inşallah bu bir alışkanlık ve kültür haline gelecektir. İnsanlarımız hem alışveriş yapmayı hem de burada tüketimine ihtiyaçlarını karşılamayı sağlayacaktır. Biz esnaflarımıza çok teşekkür ediyoruz. Bize katkı sağladıkları için bizlerde arkasındayız. Kendileriyle birlikte bu işi Kahramanmaraş halkına güzelce anlatmaya ve bu çarşıda alışveriş yapmasını akşam da sağlamaya çalışıyoruz. İnşallah herkesin ilgisini alakasını ve bu çarşılar ilgi göstermesini bekliyoruz."

KMTSO Yönetim Kurulu Başkanvekili Şahin Balcıoğlu ise yaptığı açıklamada, "Bu etkinlik, baştan beri söylediğimiz bir alışveriş yapmak mutlaka. Daha bir hareketli olmak ama asıl yapmak istediğimiz şey kendimizi test etmek istiyoruz. İki otobüs turist geldiğinde biz bir şeyler yapabiliyoruz ama beş otobüs gelmesini hep arzu ediyoruz, geldiğinde biz buna hizmet verebilecek miyiz. Yoksa arkadaki 5'inci kişi söylenip gidecek mi?, Hazır kazanalım dediğimiz insanları kayıp mı edeceğiz diye. Kendimizi bir test edelim istedik. Arkadaşlarımız sağolsunlar bir kısmı uydu, bir kısmı dün kapattılar, bugün açtılar. Ne olduğuna bakalım görelim istiyorlar. Aldığımız tepkiler çok güzel. Her zamankinden çok daha iyi alışveriş ettiklerini söyleyen birçok mağazamız var. Ekmek teknesini bekleyen mutlaka ekmeğini yiyecektir." dedi.

(Kaynak: Kanal Maraş)

Güncelleme Tarihi: 13 Kasım 2019, 09:45
YORUM EKLE

Adblock Tespit Edildi

Reklamların web sitemize yüklenmesini devre dışı bırakmak için bir adblock tarayıcı eklentisi kullandığınızı tespit ettik.

×

Reklamlardan elde edilen gelir, bu web sitesinde ulaşmaya çalıştığınız kaliteli içeriği sunmamızı sağlar.

Bu sayfayı görüntülemek için, adblock eklenti ayarlarını devre dışı bırakmanızı rica ediyoruz.